Het afscheid van ons eerste huisje op wielen

29 december 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vandaag staat in het teken van het afscheid van ons eerste huisje op wielen, alles moet dus ook weer ingepakt worden en een beetje netjes gemaakt worden voor we de camper in kunnen leveren in Christchurch. Gelukkig mag je op deze camping zo lang blijven als je wilt en is er geen tijd dat je zeker weg moet zijn voor de eventuele nieuwe gasten. Wij maken hier dus dankbaar gebruik van en zijn zodoende de hele ochtend bezig met opruimen van onze spullenneenheerlijk alles weer in de koffers en tassen pakken. Het valt toch altijd tegen om alles weer goed er in te krijgen.
Intussen spelen de dames fijn buiten met de knuffeltjes waar voor een kamp wordt gebouwd en met de Duplo fijn dat zij zo zelfstandig kunnen spelen. Boaz brengt gedeeltelijk zijn tijd slapend door in de drager en speelt ook nog fijn op het kleedje buiten.

Wanneer dan echt alles is ingepakt moeten we nog naar een Dumpstation voor het leeg maken van het toilet en het gebruikte water en hierna gaan we dan echt op pad.
Onderweg eten we iets in een klein maar zeker populair restaurantje aan de kant van de weg. Terwijl wij eten ligt Boaz in de camper te slapen en om de paar minuutjes gaan we spieken maar meneer slaapt diep en snurkt er over....
Wanneer we bijna weer willen vertrekken opent hij zijn oogjes en kijkt weer stralend de wereld in.

Vannacht logeren we in Christchurch op een holiday park in een minihuisje bestaande uit twee stapelbedden en dan nog een heel klein vloeroppervlak je kunt Ernie kont nauwelijks keren maar het is prima! In de naast gelegen gebouwen zijn warme douches, schonen toiletten, grote keukens etc. En het huisje staat tegenover de speeltuin en het zwembad prima dus. We rijden er met de camper heen zodat we niet hoeven te slepen met alle spullen. De camper moeten we aan het einde van de dag inleveren en het inleverpunt is vanaf hier op loopafstand ideaal dus. Als alles uitgeladen is, tjonge wat een spullen.....het huisje staat direct vol..... Brengt Thomas de camper weg. De dames zijn intussen nam druk aan het spelen inneemt speeltuin en nemen daarna ook nog een hele frisse duik in het zwembadje met water van 16 graden Brrrr.... Al met al genieten ze fijn van al deze luxe. Ook het huisje vinden ze beide super leuk en Izabella is zo enthousiast dat ze voor ons allemaal de bedden opmaakt.
Na een patatje bij de naast gelegen burger King duiken we allemaal vroeg onze bedjes in, morgen weer richting vliegveld gelukkig deze keer maar een heel kort vluchtige!

1. Mama:
    1 januari 2018
    Goede vlucht naar het Noorder eiland.
    We zijn benieuwd hoe het daar weer gaat.
    We gaan het natuurlijk volgen.....
    Groetjes vanuit een regen en stormachtig nederland. Kus van mam en annet
  2. Jan:
    1 januari 2018
    Super om alle verhalen te lezen Moniek en ook gaaf dat jullie dit ondernemen met de kids.
    Volgens mij hebben jullie straks mooie herinneringen voor het leven 😃

Groetjes uit Groningen
    Jan en Karin
  3. Annemiek:
    1 januari 2018
    Gaaf weer om mee te lezen. Veel plezier op het Noordereiland. Mocht je een van Woerkom tegenkomen, dan is dat familie van mij😀 Goede reis!
  4. Sigrid Verhees:
    3 januari 2018
    Dat moet inderdaad erg leuk geweest zijn in zo’n huisje stjok vol spullen, met een speeltuin er tegenover :)