Weer thuis!

27 februari 2016 - Brugge, België

Na de autorit komen we middenin de nacht aan bij ons eigen huis, waar niemand minder dan onze lieve Snuf al op ons staat te wachten. David en Pauline hebben goed voor haar gezorgd, maar ze heeft ons flink gemist en is door het dolle dat we er weer zijn!

Het is middenin de nacht maar de meisjes zijn nu weer helemaal wakker. Izabella is blij al haar spulletjes weer te zien en Olivia is vooral erg verwonderd, waar ben ik nu weer?

Met elkaar eten we een beetje soep en een broodje waarna we allemaal fijn richting onze bedje gaan. Olivia heeft een beetje moeite in slaap te vallen, maar uiteindelijk maken we allemaal een goede nacht.

De volgende dag is het heerlijk dat de omaatjes er de hele dag zijn, we praten gezellig bij en de meisjes genieten van het ontdekken van al het speelgoed wat weken onaangeroerd heeft staan wachten. Wel is het erg wennen dat het hier zo koud is...brrrr..... de kachel mag even overuren draaien ;-) zodat we even weer een beetje kunnen wennen aan de tempraturen.

Zondag 28 februari zwaaien we de omaatjes uit zij gaan weer met de boot en trein richting huis en ons normale leventje gaat ook weer van start.

Izabella heeft zin om weer naar te school te gaan en vol goede moed gaat ze maandagochtend naar school met een kleinigheidje voor haar schoolvriendjes om uit te delen. Olivia blijft nog even thuis, maar mag dinsdagochtend 1 maart weer een ochtendje wennen op de opvang. En dat is echt weer wennen en gaat gepaard met veel traantjes....pff dat is wel even moeilijk hoor na zoveel tijd samen.... Maar ook dit normale leventje zal vast snel genoeg weer wennen. En we plannen gewoon snel een nieuwe reis, hebben we weer iets om naar toe te leven!

1. Annet Oosterhof:
    2 maart 2016
    Snel weer een reis???? Eerst maar weer even het gewone leven.
    Olivia herkende ons nu al niet meer!
  2. Jolanda:
    2 maart 2016
    Je kan er maar geen genoeg van krijgen he, de blogs schrijven. Snap ik wel, ik zal jullie avonturen ook zeker missen. Prachtig verslag heb je gedaan van jullie reis. Stiekem ben ik met jullie meegereisd. Tot snel!
  3. Marc:
    3 maart 2016
    mooie blog, mooie reis ...