Op reis!

13 december 2015 - Zaventem, België

Eindelijk is het zover, vandaag gaan wij op reis! De tassen staan sinds gisteravond klaar, de inpaklijst is afgevinkt. Izabella heeft keuzes gemaakt welke speeltjes mee gaan en wat met pijn in haar hart thuis achter moet blijven en de taxichauffeurs zijn gearriveerd .

Gelukkig vliegen we pas rond de middag dus we kunnen rustig opstaan en ontbijten en dan rond half 9 stappen we in de auto richting Brussel. Thuis zwaaien Magda, Pauline, David en de hondjee ons nog uit De reis verloopt zonder problemen en binnen now time zijn we er. Ook op het vliegveld zit alles mee geen rij geen problemen, binnen een paar minuutje zijn we ingecheckt.

Bij de Starbucks drinken we nog gezellig met de plaatjes een koffie/thee en een heerlijk taartje en dan is het punt van afscheid nemen echt gekomen. Een dikke knuffel en dan lopen we door de douane op weg naar ons reisavontuur!

De roltrappen die in de grond zijn verwerkt vindt Izabella super leuk, we maken er wedstrijdjes van en zo zijn we al snel bij de gate. Daar moeten we nog een uurtje wachten dus ga ik met de kindjes op zoek naar een plekje om te spelen. En die vinden we achteraan in de hal. We halen gauw Thomas op en zo kunnen de kindjes nog even hun energie kwijt voor we vertrekken. Izabella is wat onrustig, mama zijn we op tijd, vertrekken ze niet zonder ons...... Dus erg lang wordt er niet gespeeld we moeten volgens haar snel terug.

De eerste vliegreis is richting Moskou duurt relatief kort ongeveer 2 en half uur. Dit verloopt prima. Dan een overstap in Moskou hier moeten we een uurtje of twee wachten. De kindjes hebben samen plezier met hun speeltjes er wordt hard geraced met autootjes, getekend met de stiften en regelmatig wat gesnoept. Zo komen we ook het wachten goed door.

Dan de lange reis van ongeveer 10 uur richting Phuket.  Izabella is volop bezig op de tablet en ik probeer al wandelend en wiegend Olivia in slaap te krijgen. Uiteindelijk slapen we allemaal een paar uurtjes dat scheelt alweer!

Wanneer we eindelijk het vliegtuig uit mogen gaat het mis.....geen tas het huilen staat ons even nader dan het lachen, shit en nu?!

De mevrouw van de airport stelt ons gerust morgen is hij er tja nu maar hopen dat het zo is.....

We stappen wat teleurgesteld in de taxi richting ons hotel, ons avontuur is begonnen.....