Dagje troosteloos weer in Bulahdelah

11 januari 2020 - Bulahdelah, Australië

Het plan was vandaag terug naar een site seeing puntje aan de kust te gaan echter wanneer we opstaan, blijkt het mooie zonnige weer van gister nergens meer te bekennen… Het is bewolkt, koud en regenachtig. Ok wat nu? Uiteindelijk doen we maar gewoon rustig aan. Izabella sporen we aan om een beetje schoolwerk te doen, want daar is nog niets van gekomen ook al zit de eerste officiële schoolweek er intussen op. Na wat gemopper gaat ze aan de slag en eenmaal aan de slag gaat het prima. Intussen doen we wat spelletjes met de kleintjes.

Het weer wil echter niet echt opknappen dus besluiten we maar even naar het dorpje te gaan op zoek voor een lunch. We vinden een bakkertje waar het overigens mega druk is, we kopen een stokbroodje en genieten in onze camper van de lunch. Dan is de keuze om een site seeing route te rijden met de camper waarbij we door een nationaal park rijden, een geheel ander plan dan in eerste instantie maar gezien het weer het betere plan.

Uiteindelijk is er maar eentje die wat ziet van deze tour… Boaz en ik vallen al gauw in slaap en de oogjes van Izabella en Olivia zijn naar de tv gericht waar we een filmpje opgezet hebben. Tja, uiteindelijk hebben we er dus weinig aan gehad. Na deze tour kopen we een lekkere carrot cake en zetten we een kopje thee en zoeken we een fijn plekje bij de speeltuin in het dorpje. We genieten van dit heerlijke momentje terwijl de kids ook de speeltuin nog even opzoeken en dan zit de dag er weer op. We rijden terug naar de golfclub en besluiten hier nog maar een nachtje te bivakkeren, we hebben gelezen dat we de douche mogen gebruiken tegen een kleine vergoeding dus dit is het moment vooral de kindjes eens flink te wassen. Als iedereen weer schoon en fris is duiken we vroeg onze bedjes in hopend op een zonnige dag voor morgen!

1. Julie:
    15 januari 2020
    Wat een mooi reisverhaal! Geniet van jullie reis! Het is enorm leuk om mee te volgen wat jullie daar in het verre Australië allemaal beleven! Veel plezier nog en groetjes aan iedereen!