Eens een luxe plekje met douche!!!

18 december 2017 - Pukekura, Nieuw-Zeeland

Via een speciaal programma op de tablet die Thomas gedownload heeft zoeken we elke keer op nieuw een fijne camping uit. Deze keer pure luxe, we slapen op een heel kleine camping Pukekure lodge maar.... Er is een douche!!! De eerste keer een camping met een douche wat een luxe en wat kun je dat missen zeg als je het niet hebt!
In principe is er een douche in de camper maar echt prettig voelt dat niet douchen in het toilethokje die toch hoe langer het duurt hoe minder fris ruikt....
Dus nu een echte douche een warme douche wauw!!!
En daarnaast ook nog eens een plekje waar we stroom kunnen gebruiken, ook de eerste keer en heel erg nodig want de telefoons, het fototoestel en de tablet alles is leeg!! We maken dan ook dankbaar gebruik van alle mogelijkheden die we hebben, alles wordt opgeladen en we douchen allemaal even heerlijk onder de toch wel erg hete douche. Pfff dan voel je je echt weer even een ander mens!

We slapen deze keer op een privé domein van mensen in zogezegd het kleinste stadje van nieuw Zeeland, die bestaat uit 6 inwoners waardig gezin er al vier van zijn. Heel vriendelijke mensen en met ons vijfjes verdubbelen wijdirect bijna de gehele populatie van dit stadje 😉. Overigens zijn we niet de enige gasten hier, er is onder anderen een vrouw uit Engeland ze reist rond op de fiets echt respect als je dat ziet zitten, ik zou het niet zien zitten! Ze is intussen al een halfjaar van huis en heeft onze anderen Canada en de USA aangedaan en nu sinds twee weken hier in nieuw Zeeland, ik vindt het moedig!

Het gezin waar we logeren heeft twee kinderen en het oudste meisje vindt het duidelijk gezellig dat er twee meisjes logeren bij hun op de camping en wil graag spelen met de dametjes. Ik merk dat Izabella dat allemaal maar wat spannend vindt, vooral de taal werkt voor haar belemmerend. Wat moet ik zeggen mama??? Wat zegt zij etc. Olivia daarentegen is nog erg onbevangen en vindt het vooral erg gezellig. Ze praat de hele tijd tegen het meisje die Amelia heet en denk ik een jaar of vijf is, op een of andere manier verstaan ze elkaar duidelijk prima en spelen ze gezellig samen!

Na lekker spelen en een heerlijk warme douche vallen we allemaal in een diepe slaap morgen weer verder.....zien wat de dag ons dan weer brengt!

1. Neumann:
    25 december 2017
    Wat leuk en kerstboom en de kamper ik wen jullie heerlijk kerstfeest en op naar nieuwe jaar heer is nat maar niet koud ik moet mij koffer ook bijna pakken nou veel sukses Gr pa opa
  2. Marjan Koopman:
    25 december 2017
    Kan ik me voorstellen, Dat lekker warm douchen na bijna drie weken heerlijk is.
    Tsja Izabella .....ze wil natuurlijk heel graag weten wat ze bedoelen. Maar een Engels boekje geven.....kan ze het een beetje leren......mam
  3. Judith:
    25 december 2017
    Wat heerlijk om weer warm te kunnen douchen. Dan ineens besef je je hoe luxe een douche eigenlijk is.
  4. Sigrid Verhees:
    31 december 2017
    Die warme douche moet inderdaad HEERLIJK geweest zijn!